maandag 4 december 2017

Trots op onze kandidatenlijst!

D66 Dordrecht presenteert met trots de advieslijst met kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Met deze lijst is gekozen voor nieuw talent en vertrouwde gezichten, jong en oud, kennis en kunde op verschillende gebieden en een spreiding over de wijken van Dordrecht. Lijsttrekker Kevin Noels is ook erg blij met de advieslijst: ‘Ik heb ontzettend veel zin om met deze kandidaten de verkiezingen in te gaan er staan mensen met heel erg veel energie, kwaliteit en passie voor onze stad op deze lijst’.

Met al die passie, energie en kwaliteit gaan de kandidaten de groei van onze stad qua economie, toerisme en inwoneraantal in goede banen leiden. We bouwen aan een Dordrecht waarin alle kinderen gelijke kansen hebben en waaraan alle Dordtenaren volwaardig mee kunnen doen. We bouwen aan een duurzaam en een groen Dordrecht. Plannen voor onze stad, of ze nu gaan over het versterken van de regionale economie, de woningbouwopgave of de energietransitie ontwikkelen we samen met Dordtenaren en met Dordtse ondernemers!

Alle leden van D66 Dordrecht konden zich kandidaat stellen voor een verkiesbare plaats op de lijst. De afgelopen periode hebben eerst gesprekken plaatsgevonden met een lijstadviescommissie. Deze commissie heeft de leden een stemadvies gegeven. Na de stemming van de leden heeft dat geleid tot onderstaande definitieve lijst:

1. Kevin Noels
  2. Eelco de Vos
  3. Paul Tiebosch
  4. Karin Castelijn
  5. Durk Jan Tabak
  6. Dirk Loekemeijer
  7. Maaike Haasnoot
  8. Jorg Beijer
  9. Lijnie Verwaal – Reijers
  10. Osman Bosuguy
  11. Nelleke de Smoker – van Andel