Ik ben Eelco de Vos, 35 jaar oud en een echte Schapekop. Een schapekop die alle hoeken van de stad gezien heeft, geboren in Krispijn, opgegroeid in Stadspolders, enkele jaren in de Merwepolder gewoond (wijk “voorbij” de Staart) en sinds kort woonachtig in Dordtse Hout. Ik ben als Service Manager werkzaam bij SURFnet. Een cooperatieve vereniging van Hogescholen en Universiteiten.

Mijn keuze om lid te worden van D66 is onder andere gebaseerd op de uitgangspunten die de partij hanteert. Zo vind ik het belangrijk dat mensen vanuit hun eigen kracht dingen kunnen doen en ondernemen en de overheid daarbij vooral ondersteunend is. Maar mocht het echt nodig zijn, wel de helpende hand uitsteekt.

Ook moeten we de plek waar we leven goed achterlaten aan de generaties na ons. Of dat nu in Dordrecht, Nederland, Europa of de wereld is. Uiteindelijk zijn we allemaal op een bepaalde manier met elkaar verbonden. Het goed achterlaten gaat dan niet alleen om het milieu en de natuur; maar gaat ook over de mate van welvaart en de wijze waarop we met elkaar kunnen samenleven.

Mede vanuit die uitgangspunten is de lokale fractie van D66 in Dordrecht aan het werk. Op een positieve manier dragen zij bij aan onze mooie stad Dordrecht. Een stad waar met de inzet van D66 hopelijk een goed toekomstperspectief is voor de generaties na ons.

Contactpersoon voor Wielwijk

Meer van Eelco de Vos